נשיא ארה"ב והרב בבית הלבן: "נלחם בכל האמצעים באנטישמיות"

שלמה ריזל No Comments on נשיא ארה"ב והרב בבית הלבן: "נלחם בכל האמצעים באנטישמיות"

בטקס תפילה מיוחד שערך נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ברחבת הבית הלבן, הוזמן הרב ישראל גולדשטיין מנהל בית חב"ד בקליפורניה שנפצע בפיגוע האנטישמי | הרב הודה לנשיא על הטלפון שקיבל ממנו לאחר הפיגוע: "אתה התחלת את תהליך הריפוי שלי – ואני אסיר תודה על כך"

נשיא ארה"ב והרב גולדשטיין באירוע התפילה המיוחד
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (חמישי) נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ערך ברחבת הבית הלבן, טקס תפילה מיוחד בהשתתפות סגן הנשיא מייק פנס ובכירים בבית הלבן ואנשי דת, רגע מרגש במיוחד היה במהלך נאומו של הנשיא בעת שהזמין  את הרב ישראל גולדשטיין מנהל בית חב"ד בפאווי קליפורניה, שנפצע בשתי ידיו בפיגוע האנטישמי בעת שנלחם במחבל.

בפגישה עם טראמפ, שנערכה במסגרת אירוע ליום התפילה הלאומי המצוין בארה"ב, אמר הרב גולדשטיין שהתרגש מאוד במהלך המעמד, כי הפיגוע שינה את חייו לנצח, והצהיר כי טראמפ הוא "מענטש לכל דבר ועניין". הוא הודה לנשיא על שהתקשר אליו אחרי הפיגוע: "היית האדם הראשון שהחל את הריפוי שלי, אני אסיר תודה על זה".

בנאומו לאומה אמר נשיא ארה"ב: "נילחם בכל כוחנו ובכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לנצח את האנטישמיות, לשים סוף להתקפות על היהודים ולהכניע את כל הצורות של רדיפה, חוסר סובלנות ושנאה. אתה יודע את זה, אתה יודע את זה, הרב. לכל אזרח יש זכות מלאה לחיות לפי אמונתו ונטיות לבו. זה היסוד שעליו מושתתים החיים האמריקניים".

 

 



0 תגובות